Disco

Uprząż zaprojektowana do latania dla przyjemności

Konstrukcja siedziska ze zredukowaną, elastyczną deską zastosowana w uprzęży Disco to rozwiązanie pośrednie pomiędzy uprzężami typu hamak i tradycyjnymi z siedziskiem z deską. Pozwala ono na zachowanie komfortu przy niewielkiej wadze. Usztywnione oparcie i nowe, ergonomiczne siedzisko zapewniają maksymalną wygodę podczas długich lotów. Cztery rozmiary oraz duży zakres regulacji umożliwia dokładne dopasowanie do indywidualnych upodobań każdego pilota. Duża tylna kieszeń ( 23 l ) z miejscem na Camelbak oraz kieszeń pod siedziskiem i kieszenie boczne z powodzeniem pomieszczą wszystko co pilot zabiera ze sobą w powietrze.

Ochrona i bezpieczeństwo

Nowy układ taśm daje dużą stabilność i znacznie zmniejsza niebezpieczeństwo startu z niezapiętymi taśmami udowymi. Certyfikowany protektor gąbkowo-powietrzny o grubości 15 cm bardzo dobrze chroni kręgosłup pilota. Zintegrowany kontener na spadochron ratunkowy znajduje się z tyłu, za protektorem. Uchwyt wyzwalający umieszczony jest w łatwo dostępnym miejscu na prawym boku uprzęży.

Wygoda i wszechstronność

Dzięki zastosowaniu lekkich i trwałych materiałów doskonałej jakości Disco waży zaledwie 3,2 kg w rozmiarze M (kompletna uprząż z karabinkami i belką speedsystemu ). Disco to komfortowa uprząż dla początkujących i rekreacyjnie latających pilotów. Zadowoli również bardziej doświadczonych poszukujących lekkiej i wygodnej uprzęży bez kokonu. Mała waga, niewielkie gabaryty po złożeniu, duża ilość kieszeni, łożyskowane i wymienne bloczki Duroll - to wszystko składa się na wysoki komfort użytkowania. Uprząż dostosowana jest do latania z podnóżkiem dostępnym jako wyposażenie dodatkowe.

Tkanina: 5012 Cordura Ripstop 160 g/m2, Delinova 100 200 g/m2, Delinova 75 130g/m2, Dominico 41 g/m2, Lycra 210 g/m2
Protektor: Gąbkowo-powietrzny 15 cm
Taśmy: Poliester 1780 daN, Poliamid 1200 daN
Klamry: Finsterwalder, AustriAlpin
Karabinki: SupAir

CECHY
CENA : 2250
Karma II

border-spacing: odstęp

Karma II została zaprojektowana w odpowiedzi na spostrzeżenia dotyczące wcześniejszego modelu uprzęży, głównie dotyczące wagi i rozmiaru.

Karma II sprostała tym wymaganiom bez zmniejszania bezpieczeństwa. Nowa uprząż została wyposażona w innowacyjny protektor powietrzny Krashbox.

Krashbox zawiera wkład piankowy, który tworzy kształt i objętość protektora. Dzięki temu zapewnia właściwą ochronę już na starcie, bez nadmuchania.

Krashbox uzyskał certyffikat LTF bez nadmuchiwania!

 

Dostępne rozmiary i waga:

Harness only 2.92 3.02 3.12 3.42 3.53
Krashbox foam 0.4 0.4 0.4 0.4 0.4
Carbon seat plate 0.23 0.24 0.25 0.28 0.3
Quick links 0.08 0.08 0.08 0.08 0.08
Speed bar 0.05 0.05 0.05 0.05 0.05
Total weight carbon seat plate 3.68 3.70 3.9 4.05 4.20
CECHY

Dwukrotnie bardziej zwarta budowa niż model Karma I

Wszystkie regulacje dostępne i możliwe w trakcie lotu

Dwie kieszenie boczne, dodatkowa kieszeń na radio z tyłu.

Bezpośredni dostęp z tylnej dodatkowej kieszeni przez ramię (rurka z napojem, kable radiowe, itp.)

5 rozmiarów

CENA : tel. 662 148 367
Techno

Zaprojektowana na przeloty dla pilotów poszukujących bardzo lekkiej uprzęży

Konstrukcja siedziska ze zredukowaną, elastyczną deską zastosowana w uprzęży Techno to rozwiązanie pośrednie pomiędzy uprzężami typu hamak i tradycyjnymi z siedziskiem z deską. Pozwala ono na zachowanie komfortu przy niewielkiej wadze. Usztywnione oparcie i nowe, ergonomiczne siedzisko zapewniają maksymalną wygodę podczas długich lotów. Cztery rozmiary oraz duży zakres regulacji pozwala na dokładne dopasowanie do indywidualnych upodobań każdego pilota. Kieszeń pod siedziskiem umożliwia użycie balastu. Duża tylna kieszeń ( 26 l ) z miejscem na Camelbak i kieszenie boczne z powodzeniem pomieszczą wszystko co pilot zabiera ze sobą w powietrze.

Ochrona i bezpieczeństwo

Nowy układ taśm daje dużą stabilność i znacznie zmniejsza niebezpieczeństwo startu z niezapiętymi taśmami udowymi. Protektor gąbkowo-powietrzny o grubości 15 cm bardzo dobrze chroni kręgosłup pilota. Frontkontener zintegrowany z taśmą piersiową posiada dodatkową półkę na przyrządy aby były ustawione pod odpowiednim kątem. Krótka v-taśma połączona z taśmą piersiową i brak klamer redukuje ilość czynności przedstartowych do minimum. Pociągnięcie za uchwyt wyzwalający frontkontenera powoduje również rozpięcie kokonu co zdecydowanie ułatwia użycie spadochronu ratunkowego i poprawia bezpieczeństwo podczas lądowania.

Wygoda i wszechstronność

Dzięki zastosowaniu lekkich i trwałych materiałów doskonałej jakości Techno waży zaledwie 3,35 kg w rozmiarze S (kompletna uprząż z kokonem, belką speedsystemu, frontkontenerem i podnóżkiem). Techno to komfortowa uprząż z frontkontenerem i kokonem dla każdego pilota. Bardzo mała waga, niewielkie gabaryty po złożeniu, frontkontener z widocznym uchwytem wyzwalającym, duże kieszenie, łożyskowane i wymienne bloczki Smart Pulley – to wszystko składa się na wysoki komfort użytkowania.

Tkanina: Cordura (DuPont), Delinova, Dominico, Lycra
Protektor: Gąbkowo-powietrzny 15 cm
Taśmy:
Poliamid, Poliester
Klamry: Finsterwalder, AustriAlpin
Karabinki: SupAir

CECHY

Lekka uprząż z frontkontenerem i kokonem

CENA : tel. 662 148 367
Kuik II

Uprząż Kuik II jest podstawowym elementem systemu  - w zależeności od potrzeb do uprzęży Kuik II można dołączyć:

  1. protektor powietrzny - Krashbox module
  2. kokon - Kocon Module
  3. odwracalny protektor powietrzny - plecak - Reversible Backpack Airbag Module
  4. protektor piankowy - Mousse Bag Module

 

CECHY

Uprząż modułowa

CENA : tel. 662 148 367
Kuik II Krashbox Module (Airbag)

Protektor powietrzny identyczny jaki zastosowano w uprzęży Karma II.

W protektorze zastosowano wkład piankowy, który nadaje odpowiedni kształt i zapewnia skuteczną ochronę już przed startem.

CECHY

Moduł protektora powietrznego do uprzęży Kuik II

CENA : tel. 662 148 367
Kuik II Reversible Backpack - Airbag

Moduł odwracalnego plecka z protektorem powietrznym.

CECHY
CENA : tel. 662 148 367
Combo

Lekka dwufunkcyjna uprząż Combo służy przede wszystkim do szkolenia. Będzie odpowiednia również dla bardziej doświadczonych pilotów, którzy szukają prostej i taniej uprzęży do niezbyt długich lotów.

Lekka dwufunkcyjna uprząż Combo służy przede wszystkim do szkolenia. Będzie odpowiednia również dla bardziej doświadczonych pilotów, którzy szukają prostej i taniej uprzęży do niezbyt długich lotów.

Jej największą zaletą jest możliwość łatwego odpięcia tylnej części wraz z protektorem, przez co jest jeszcze lżejsza, nie krępuje ruchów i znakomicie nadaje się do nauki stawiania skrzydła jak i ćwiczenia panowania nad paralotnią na ziemi.
Do lotów należy dopiąć protektor dla zwiększenia bezpieczeństwa.
Uprząż posiada dwie małe kieszenie po bokach i jedną większą z tyłu. Jest przystosowana do korzystania ze speedsystemu. Opcjonalnie do uprzęży można dopiąć frontkontener na spadochron ratunkowy.
Jest dostępna w zestawie z odpinanym, certyfikowanym protektorem lub bez niego.

Combo oferowana jest bez karabinków, belki speedsystemu, v-taśmy, kwadratów zakręcanych do połączenia v-taśmy z uprzężą oraz frontkontenera. W razie potrzeby te elementy trzeba dokupić.

Idea:
Aby w technice panowania nad skrzydłem dojść do takiej wprawy, by reagować na jego zachowanie nawet bez patrzenia na nie, potrzeba naprawdę sporo czasu. Nawet doświadczeni piloci gdy nie ma warunków do lotu chętnie ćwiczą sztukę ground-handlingu, zdając sobie sprawę z jej przydatności.
Do skonstruowania Combo skłoniły nas właśnie potrzeby instruktorów i samych pilotów, którzy do nauki stawiania i ground-hanglingu używają zazwyczaj tradycyjnych drogich, ciężkich i niewygodnych uprzęży, które często też niepotrzebnie się niszczą.

Protektor: gąbkowo-powietrzny 17 cm
Kolorystyka: czarny+szary

Tkanina: Cordura (DuPont), Nylon
Klamry: AustriAlpin (auto)
Karabinki: AustriAlpin Powerfly lub SupAir (nie są częścią uprzęży, należy zamawiać osobno)
Części plastikowe: ITW Nexus (acetal)

Lekka dwufunkcyjna uprząż Combo służy przede wszystkim do szkolenia. Będzie odpowiednia również dla bardziej doświadczonych pilotów, którzy szukają prostej i taniej uprzęży do niezbyt długich lotów.

Jej największą zaletą jest możliwość łatwego odpięcia tylnej części wraz z protektorem, przez co jest jeszcze lżejsza, nie krępuje ruchów i znakomicie nadaje się do nauki stawiania skrzydła jak i ćwiczenia panowania nad paralotnią na ziemi.
Do lotów należy dopiąć protektor dla zwiększenia bezpieczeństwa.
Uprząż posiada dwie małe kieszenie po bokach i jedną większą z tyłu. Jest przystosowana do korzystania ze speedsystemu. Opcjonalnie do uprzęży można dopiąć frontkontener na spadochron ratunkowy.
Jest dostępna w zestawie z odpinanym, certyfikowanym protektorem lub bez niego.

Combo oferowana jest bez karabinków, belki speedsystemu, v-taśmy, kwadratów zakręcanych do połączenia v-taśmy z uprzężą oraz frontkontenera. W razie potrzeby te elementy trzeba dokupić.

Idea:
Aby w technice panowania nad skrzydłem dojść do takiej wprawy, by reagować na jego zachowanie nawet bez patrzenia na nie, potrzeba naprawdę sporo czasu. Nawet doświadczeni piloci gdy nie ma warunków do lotu chętnie ćwiczą sztukę ground-handlingu, zdając sobie sprawę z jej przydatności.
Do skonstruowania Combo skłoniły nas właśnie potrzeby instruktorów i samych pilotów, którzy do nauki stawiania i ground-hanglingu używają zazwyczaj tradycyjnych drogich, ciężkich i niewygodnych uprzęży, które często też niepotrzebnie się niszczą.

Protektor: gąbkowo-powietrzny 17 cm
Kolorystyka: czarny+szary

- See more at: http://www.dudek.eu/uprzeze/combo.html#sthash.N1o29bxv.dpuf
CECHY
CENA : 1500